مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری فردی پیروز است ، لیگ قهرمانان را می خواهیـم

آلگری فردی پیروز است ، لیگ قهرمانان را می خواهیـم

جوزپه ماروتا مدیر ورزشی یوونتوس در مصاحبه جدید خود از سرمربی یوونتوس حمایت کرده و او را یک مربی پیروز دانسته است . ماروتا در مورد عملکرد آلگری و احتمال موفقیت او اینگونه می گوید :

" پس از آنچه که کونته در یوونتوس انجام داده بود ، شک و نگرانی در مورد آلگری قابل درک بود . زمانی که شما بجای مربی که 3 اسکودتوی پیاپی را کسب کرده و رکوردهای زیادی را بدست آورده بیایید واکنش ها می تواند منفی باشد "

" سرمربی رهبر تیم است اما من همچنین اعتقاد دارم که پشت ِ مربی و تیم یک باشگاه قدرتمند خواهد بود با حق حمایت از نقش و اختیارات مربی "

"  ما باید اعتبار و اعتماد زیادی به آلگری بدهیم ، او در میلان خوب کار کرده و زمانی که به یووه وارد شد نا شناخته نبود "

" در سال اول موفق به کسب اسکودتو شد ، او یک برنده است . زمانی که ما مربیگری یوونتوس را به او پیشنهاد دادیم این کار را با احساس مسئولیت انجام دادیم . زیرا می دانستیم که او ویژگی های درست برای سرمربیگری یوونتوس را دارد "

" شواهد از ابتدای شروع فصل می گوید که رقابت بین یوونتوس و رُم است ، کسب 9 امتیاز از 3 بازی بیانگر این است که ما در سطح بالایی قرار داریم و نامزد اصلی کسب اسکودتو هستیم "

" اگر من مجبور باشم که بین چهارمین اسکودتوی پیاپی و قهرمانی لیگ قهرمانان یکی را انتخاب کنم ، من دومی را انتخاب خواهم کرد . این چیز فوق العاده ای است که من بشدت بدنبال (کسب) آن هستم ، اما اگر بتوانم هر دو را انتخاب خواهم کرد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: